Blondes have more fun?

Herrejösses, jag är verkligen blond! Kommer nog ta några dar att vänja sig. ;D När jag var liten var jag riktigt blond, men med åren så har håret blivit mörkare. Kommer ihåg en händelse när jag var en sisådär 7-8 år gammal. Familjen var i Sthlm å skulle gå på Gröna Lund. När vi står utanför kommer helt plötsligt en busslast med japaner fram å alla vill fota den lilla flickan med den "exotiska" hårfärgen. :D Så där fick jag stå å le, medan den ena japanen efter den andra poserade bredvid mig. Japaner är galna, dom tar verkligen kort på vad som helst. ;D

Nu ska jag bege mig ner på stan en sväng. :) Tror inte jag varit där sen julhandeln(?)...
#1 - - Fi:

Tänk om den fina blonda färgen man hade , hade fått vara kvar.. skulle vara skönt att slippa färgnings-utgiften varje månad..

#2 - - Pernilla:

Jag var precis vit i huvudet när jag var barn..sen blev det bara mörkare och mörkare...

#3 - - T:

...och mörkare och mörkare och mörkare..... :)

#4 - - joly:

T, jag vet att du hellre vill att jag ska vara långhårig brunett, men "kort", blont hår är mycket finare! ;D

Till top