Dumt :S

Jag gjorde nåt som jag inte borde ha gjort. Jag kollade på bilder av en Huntsman-spindel. :S Jag har sett bilderna förut, men jag kunde inte låta bli att titta på dom igen. Å nu ångrar jag mig! :( Jag sitter här å är alldeles nojjig. Bara väntar på att jag ska se dom där långa benen i ögonvrån... :S (Jaja, jag VET att dom inte finns i Sverige, å det är jag jävligt tacksam för!)

Varning för mardrömmar!

#1 - - Richard:

Åh! En klassiker. Den ser så härlig ut där bakom klockan, nästan helt maskerad. Tänk att hitta en sån när man ska byta batteri i klockan. Undrar om man överlever chocken!?



Läste nånstans (kanske i kommentarerna till bilderna) att där dom spindlarna finns är de välkomna gäster, eftersom de håller rent från andra kryp..

#2 - - joly:

Jo, jag har hört detsamma, men jag har MYCKET HELLRE andra kryp inneboende än en sån där bakom köksklockan! :S

#3 - - Syrran:

Jag försökte titta, men jag klarade inte mer än den första bilden där bara tassarna sticker fram lite. Det räckte gott och väl!!! RYSER

#4 - - Pernilla:

Nu ångrar jag också att jag kikade på monstret....brrrr.

Till top