Knock out

Kvällen i korthet: H bjöd mig på årets rus i form av smärtstillande. Sen knockade han mig med en lampa...

Åkte till jobbet i eftermiddags med dunkande huvudvärk. :S Min migränspray hjälpte ju inte, och inte heller en annan sorts värktablett som jag provade imorse. H erbjöd mig då en av sina starkare tabletter, och eftersom jag har ätit ganska starka smärtstillande mot min migrän sen jag var liten så trodde jag inte att det kunde vara så farligt. Men åh, vad jag misstog mig! Låt oss bara säga att jag levt i ett lyckorus hela kvällen, som nog skulle kunna jämföras med en sisådär tre whiskey snabbt svepta i följd. ;D Sen försökte H väcka mig(?) ur min glädjebubbla genom att knocka mig med en lampa. Har nu ett fint sår på näsryggen. H påstod att det inte syns ens en gång. Och det må vara litet, men det är ett sår iaf. ;)

Jag jobbar för övrigt med världens bästa killar. Fast säg inte att jag har sagt det, för då blir dom så uppblåsta. ;) *drogpåverkad*
Till top