Sista maj

Nu är det bara 4 dagar kvar... ;) Längtar som tusan! Har skrivit en massa listor på grejer som ska fixas, och packas. Funderar på att börja packa redan imorn, eftersom jag lovade "chefen" att jobba över i nästa vecka. Han ville att jag skulle ha jobbat i helgen egentligen, men det ville inte jag. :P

Igår var vi uppe en snabb sväng i Lkpg för att gratulera T's bror till hans universitetsexamen. Blev bjudna på mongolisk buffé av svärföräldrarna. Det är så jäkla gott! För att inte tala om dessertbuffén efteråt som man var tvungen att trycka i sig, trots att man passerat bristningsgränsen för länge sen. ;P Kladdkaka, morotskaka, chokladmousse, glass, frukt... :D

Om en stund ska vi knalla ner på stan för att ta en öl i solen tillsammans med Emma och Andreas. Gött! :)

Nån mer än jag som älskar "Mercy" med Duffy?


#1 - - Syster:

Jag tycker att ni kunde ha hälsat på när ni för en gångs skull var här i sta´n. :(

Till top