Bio

T drog iväg till Västervik igår för att sätta på vinterdäcken, så jag fick ett litet infall å gick på bio - ensam. Det var första gången, å det gick ju alldeles utmärkt. :) Såg 1408. Den var bra. John Cusack är fin. ;) Är inte direkt den lättskrämda typen när det gäller skräckisar. Finns bara en film som gett mig mardömmar; Exorcisten. :/ Såg den första gången när jag var 12 lr nåt. Var jag å en tjej till som såg den hos en kompis en bit utanför Åtvid. Sen skulle vi cykla hem mitt i natten genom skogen. Tror ni det gick i racerfart hem då, lr? ;P Spöken är jag inte så jätterädd för längre, men onda demoner... :P Man ska inte hålla på med sånt som man inte har nån kunskap om, helt enkelt. Behöver jag tillägga att jag inte spelat anden i glaset sen jag såg den filmen...

Usch, varför går helgerna så förbaskat fort?? ;( Hatar söndagar!! *ångest*
Till top