After Work och baksmälla

Idag känner jag att jag börjar bli gammal. Jag har alltid varit så stolt över att jag aldrig blir bakis. Men jag tror åldern börjar ta ut sin rätt. Idag är jag bakis... :/

Var på after work med jobbet igår (eller work out som någon kallade det). Det var en upplevelse. En rolig sådan. :D Det blev mycket öl och mycket dans. Festligheterna tilldrog sig nere på Piren, på fiskrestaurangen där. Tydligen var vi väldigt bra gäster för helt plötsligt fick vi in gratis räkor. Antar att det jämnade ut sig ändå, med tanke på all alkohol som inhandlades... ;) Har även insett att jag haft ganska förutfattade meningar om en person. Eller jag hade det i början, men de har avtagit efterhand. Och nu är de helt borta, för han är min nya favorit. Han vet vilka Edguy är, och han tycker att de är bra. Det är ett stort plus, för folk vet aldrig vilka det är! Det visade sig även att vi var på samma konsert med dom för några år sen (på Kåren i Gbg). :)

T ringde precis. Han har varit iväg och flyttat ut ur hobbylokalen. Han frågade om jag vill ha kebab. Just nu är han min hjälte! :)
Till top