Lördag

Igår var jag duktig, jag både gick en promenad och tränade lite. :) Promenaden var jobbig, Jönköping är jäkligt backigt! :/ Men det sägs ju att det ska vara bra att flåsa lite... Har aldrig varit så otränad i hela mitt liv, men nu är jag på g mot toppformen (igen). ;P

På tal om mina grannar, igår var det dax igen. Hörde inte ett ljud där uppifrån på hela kvällen. Förrän kl 23.04, för att vara exakt. :P Då drog de på musiken, och då började de prata med varandra. Man skulle kunna tro att de är såna som sover hela dagarna för att vara uppe på nätterna, men det det konstiga är att jag ser dom ju på dagarna. Vet inte riktigt när de har tid att sova...

Vet inte hur jag ska klara en hel vecka utan Fräs! :/ Mammas lilla gosunge! ;) Har försökt förklara för honom att "mamma" kommer hem igen, men jag vet inte hur mycket han förstår. Han kanske tror att vi överger honom. Han ska vara hos "farmor & farfar", och där är det jätteql för där kan man vara ute hela dagarna. Så jag vet ju att han kommer att ha det bra. Det är jag som mår mest dåligt, tror jag. *hönsmamma* ;)

       
#1 - - Anonym:

jag vet hur det känns att lämna tigrarna.. ska vara borta från dom 3 dagar nästa vecka, har redan ångest..

Till top