Inte så många...

...timmar kvar av 2007 nu. Ska sätta igång å städa här om en stund. Jenny, Magnus och Milou kommer hit ikväll å firar in 2008.

Ska försöka börja använda min nya, fina digitalkamera lite mer så att jag kan visa upp mitt spännande liv här på bloggen. :P Eller använt den har jag gjort, men det har mest blivit en massa kort på min lilla snutteplutt. Nä, inte T, jag menar Fräs. ;)

Igår var vi på Maxi för att handla maten tills ikväll. Finns bara ett ord som kan beskriva den rådande stämningen där: K-A-O-S! :/ Herregud, om folk bara kunde ta det lite lugnt och visa lite respekt så skulle det gå mycket smidigare för alla.

Passade på att se lite film igår kväll; först Ghost Rider. Nicholas Cage förvandlas till ett brinnande skelett om natten och räddar världen från Djävulen... Hade tänkt gå och lägga mig efter den, men blev sittande i soffan ett tag till. SVT visade American History X. Den är så brutal, så skrämmande otäck. Jag blir uppriktigt rädd (och förbannad) när jag tänker på att det verkligen finns såna människor här i världen! Okunskap kan vara fruktansvärt farligt.

Nu har visst T börjat städa. Bäst att jag går å hjälper honom annars blir det gnäll. ;P

GOTT NYTT ÅR! :)
#1 - - Maria:

Gott Nytt År!

#2 - - Sofie:

Gott Nytt År!

Till top