Många mil

Igår fick Audin rulla många mil när Pia, mormor å jag for upp till Örebro. Var rätt seg i huvudet när jag lämnade av de andra i Lkpg, å själv hade nästan 1,5 timmar kvar att köra. :P Men jag kom hem iaf. :) Inhandlade ny (jättedyr) kattsand till Fräs, så nu håller jag tummarna för att det funkar att byta utan problem. Okej, jag fick den ju gratis, men om den funkar så blir det dyrt. Fast den ska ju vara väldigt dryg, och med tanke på hur ofta jag måste byta i lådan nu (kräsen katt), så kanske man tjänar på det i längden. Måste bara hitta ett sätt att lägga fram det för T... Han höll ju nästan på att gå i taket när jag visade kattmaten jag hade köpt. :/ 3 kg för 259 kr. Annars brukar vi köpa 3 kg för ca 40 kr på Maxi. Men endast det bästa är gott nog åt mammas lilla snuttplutt! ;D

Tycker min ena tumme känns lite svullen. Undrar vad det kan vara... Säkert hjärtproblem. Eller cancer! *hypokondriker*
#1 - - Skoje:

Hej tösen!!! Vad kul att höra ifrån dig!! Muttrar dock lite över att du varit på ön utan att jag har fått höra ditt garv...
men men... Jag har ju faktiskt varit i Jönköping på min semester också utan att höra av mig, så vi ligger väl lika. Hihi. Har lagt till en länk till din blogg på min blogg, hoppas det är ok? Fan, vi måste skrivas lite oftare! Saknar dig på Munkens vinylbar!! Kramar

Till top